Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 14

gendang-gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati :D

salam dan hai

ni aktiviti hari ahad
saja nak bawak anak buah pusing putrajaya
lagipun diorang ni tak pernah tidur lagi kat rumah aku
kak na, abe die & syasya tak ikut
sebab ada projek besar kat gombak :D *kak, ambik je la. pejam mata*

so syakira & syafiq nak ikut aku
pagi ahad sarapan nasi goreng je
tengahari pulak aku buat ikan bakar, sup sayur + telur, ikan goreng
walaupun menu yang sangat simple
tapi makannya macam makan kenny rogers! hahahah
malangnya i terlupa nak snap gambar, sorry!

lepas je zohor, terus zassss keluar
jom layang gambar bajet cung! hahahah


kakak & abang kat masjid putra

ehh, achiknye pun sibuk nak bergambar jugak!


perhentian kedua, jambatan seri wawasan


cakap keju!! :D


gediknye baju pupel tu! sama naik!


perhentian ketiga, jambatan seri gemilang & picc. sukenye die!


perhentian keempat, taman tempat aku joging tapi tak tau nama :p


ayakkk!!! control cung!


ehem-ehem..yours truly & husband ;)


tarik anak sebab dah nak balik

ha, tu la gambarnya
sebenarnya banyak lagi tapi malas dah nak upload tihiii
kononnya lepas bawak diorang jalan, terus nak pergi hantar kat keramat
tapi call kak na, diorang still kat gombak lagi
sudahnya balik la rumah balik

aku pun ape lagi, ambik peluang iron baju la
sempat siap yang mr.k punye je, pastu kak na call
cakap jumpa kat kedai kepong
terus siap-siap & pergi kepong
boleh makan sedap lagi hikhikhik

sampai sana, pakcik aku pun ade jugak
pong-pang bincang itu ini pasal projek besar tu
tapi belum dapat keputusan lagi, tunggu pakcik aku bagi jawapan dulu
sembang, makan, sembang, makan, makan, makan hahahaha
bila perut dah kenyang, mata pun mula la mengantuk kan?
pukul 9 lebih, gerak balik rumah

uuurrrppppp...alhamdulillah kenyang perut! hahahahha
ooopppsss...sorry!

4 comments:

dakcik said...

cung sungguh!!! =D


syhhhhh..projek ape tue? haha (kepochi kan?)

~~zaa~~ said...

dakcik,

hahahah!

aippp!! rahsia, xleh bgtau! hahahaha

-Sara- said...

bajet cung mungg! haha! :P

~~zaa~~ said...

sara,

hahahahha :p ok la tu, sape lagi nak puji!