Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 23

Panas! RON 95 bertukar warna!

salam dan hai

isu panas wehhh!!
tapi bagi aku gelak dulu ye!
hahahahahahhahaha
tajuk gempak bagai, tapi ceritanya tak pun!

sebenarnya ni insiden yang memalukan! hahahah
kelmarin mr.k tak sempat nak isi minyak kereta
so semalam aku pun pergi la isi sendiri
lagipun petronas depan rumah je kan
selamba la keluar kereta, pergi kaunter bayar

biasanya mr.k isi minyak ron95 je, takde la ron97 bagai kan
pastu sampai kat kereta, angkat nozel
tekan nozel, minyak tak keluar
tengok kat meter, tak bergerak
tekan lagi, pun tak keluar lagi
aku pun macam hangin la kan
sebabnya masa pergi bayar tadi, cashier tu duk bersembang je
aku pun macam pandang-pandang la, nak tunjuk isyarat la kononnya
tapi cashier tu tak pandang pulak

aku letak balik nozel
pastu angkat balik, tekan pun tak keluar lagi
ha!! ni boleh bikin panas!
memang nak marah je la masa tu
aku letak balik nozel
pastu perhatikan dua-dua nozel yang ada kat pam tu
kuning, ron95. hijau, ron97
konfius pulak minyak yang selalu mr.k isi yang mana

ada pembantu pam tu duk tengok je kat aku
dia macam tanya aku kenapa kan
akku cakap takde pape sebab
rupa-rupanya,
aku angkat nozel ron97 yang hijau tu!!!!
bukan yanng kuning!!!!
arrgghhhh memalukan!!!
budak pam tu senyum je kat aku!
malu wehhhh, macam terbakar kejap muka ni!!!
hahahahahha

nasib baik aku tak sempat bagitau cashier tu!
kalau tak lagi malu aku nanti!
nasib baik jugak takde orang lain yang tengok
cepat-cepat isi minyak, terus masuk kereta balik rumah!
malunya aku!!

tu la, punya la lama dah tak isi minyak
sampaikan boleh tertukar nozel!!
semenjak kawen la rasanya aku tak isi minyak
biasanya mr.k yang buat
pengajaran sangat ok! hahahha
lain kali kena rajin isi minyak sendiri jugak :p


jangan tertukar tau!

10 comments:

-Sara- said...

ahahaha! malu wehhh!

serius lawak! :P

lasayee said...

i da dekat 6 tahun x isi minyak..lagy lama...agak2 bukak tutup minyak pun da xreti..

Anonymous said...

nak gelak hahahahahahha

dakcik said...

hahahaha..lawak la za..lain kali tgk dlu eh..hahaha

~~zaa~~ said...

sara,

hahahah :p bont**!!!

~~zaa~~ said...

lasayee,

ha! lei lagi la..ntah2 memang taktau nak bukak kat mane kan?

~~zaa~~ said...

anon,

zaa join gelak ngan akak hahahahah

~~zaa~~ said...

dakcik,

hahaha tu la pasal! berangan ke mane tah!

dianizan said...

hahahahaha..sib baik xsmpt nak g serang casher tu..

~~zaa~~ said...

dianizan,

tau xpe ina! kalo tak malu besar aku! hahaha