Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 12

sale sana sini

salam dan hai

asal bulan mac je mesti ada sale
asal sale je mesti bulan mac
erkkkk...hehheeh :p
tapi betul kan?
bulan mac biasa sana sini sale

tengok macam sekarang ni
ikea sale, Matta Fair la, jusco la, parkson la
macam-macam la sale nye
mau luruh jugak la perasaan ni heheheh

jangan zaa..jangan..
benteng kena kuat :p
sikit-sikit takpe hahahhah

kalau korang yang nak shopping tu, ni la masanya
tapi ingat, biar kita bijak berbelanja
berbelanja ikut keperluan, bukan kehendak
jarang-jarang sekali boleh la ikut kehendak, ye tak?
kalau duit berkepuk pun jangan asyik nak perabis ke kerjanya
ingat apa akan jadi kat depan nanti kita tak tau kan?

so please, use your money wisely ok!


p dot s : pesanan khidmat masyarakat untuk diri sendiri heheheh

10 comments:

-Sara- said...

baaiikkk cikgu!

:D

dunkmohamed said...

bguhlah....... spare duit kat anak nanti ye kan?.... salam kat ur husband....

sahida said...

haha, balik KL ni br ingt nak shopping sakan.. dh ada pesanan khidmat msyrkt dr awk la..;)

~~zaa~~ said...

sara,

hahahha cikgu mende! :p

~~zaa~~ said...

dunkmohamed,

huhhu harusla, shopping ikut dan xleh jugok..ok!

~~zaa~~ said...

sahida,

eh, takpe huda..sebab huda jarang2 sekali balik kl! hahahah

dakcik said...

baikkkkk za!..beli berpada-pada ek..jgn duk perabis duit jek..hahahaha

~~zaa~~ said...

dakcik,

hahaha bagus2! duit tu tak datang bergolek!

dianizan said...

baikkkk...pesnana khidmat masyarakat akan diingati..tp ni br pas borong bj bdk2 kat parkson...hehehe beli tuk raya terus..

~~zaa~~ said...

dianizan,

hahahah nasib baik ina da g shopping, kalo tak zaa babab nanti hahaha