Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 19

Wonderful One Year

salam dan hai



pagi tadi bangun subuh pukul 6
mata mengantuk lagi sebab malam tadi pukul 3pagi baru tidur
siap susun pinggan mangkuk untuk majlis malam ni
baju dah ready untuk disarung
tinggal lagi veil yang tak siap, tunggu kak nani siapkan
kat luar tu kecoh sangat
penuh dengan saudara mara dari kampung, Thailand
penuh dengan jiran-jiran
sama-sama tolong untuk sediakan juadah
aku rasa semuanya dah ready, dah prepared sehabis baik
malam ni, lepas isyak aku akan diijabkabulkan
diijabkabulkan dengan insan yang dicintai
Ya Allah, debarannya hanya Kau yang tahu
Ya Allah, permudahkanlah & berkatilah majlis ini
itu je yang aku harapkan
dengan sekali lafaz, aku sah menjadi isterinya
dengan sekali lafaz, aku halal untuknya
dengan sekali lafaz, maka lepaskan tanggungjawab mie&abah ke atas aku
denngan sekali lafaz, maka tanggungjawabku bertambah





itu la perasaan aku setahun yang lepas
saat menunggu untuk dinikahi
sangat berat rasa tu, tapi bila semuanya dah lepas
lega!

Alhamdulillah, hari ni genap setahun usia perkahwinan kami
baru setahun tapi aku bersyukur sangat padaMu, Tuhan
Kau pinjamkan aku seorang lelaki yang sangat penyayang
seorang lelaki yang sangat memahami

ye, aku tau baru setahun jagung
ye, aku tau masih banyak yang kena kami pelajari
ye, aku tau banyak lagi onak & duri yang kena kami tempuh
tapi Ya Allah, aku bersyukur untuk setahun yang indah ini


Sayang,

Happy 1st Wedding Anniversary
semoga apa yang kita angankan menjadi kenyataan
semoga apa yang kita impikan dimakbulkan
semoga kehidupan kita dirahmati Allah
semoga kita dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah
semoga ikatan ini kekal hingga akhir kalam, Amin....



22 comments:

aida yan'z said...

happy anniversary zaa....smoga berkekalan hingga ke akhir hayat....amin...

♥♥ KhamS ♥♥ said...

hepy 1st anniversary
semoga berbahagia selamanya :)

dunkmohamed said...

Happy Anniversary...... semoga bahagia hingga akhir hayat....aku doakan selalu untuk adik aku sorang ni...... :)

sahida said...

happy anniversary dear..

-Sara- said...

hppy anni cyg! semoga murah rezeki n bahagia hingga hujung nyawa! cyg zaa!

luv,

sara ;)

Ezzah said...

HAPPY ANNIVERSARY! :)

Azwana Shamsudin said...

happy anniversary, darl! semoga berkekalan sampai hujung nyawa>> insyallah..

are-za said...

hepy 1 annivesary dear..

cahi yok2x!! kite usaha same2 ek..

~~zaa~~ said...

aida yan'z,

thanks kak! :D amin...

~~zaa~~ said...

khams,

tq dear...:*

~~zaa~~ said...

dunkmohamed,

tq dan! aku doakan untuk mu jugak!

~~zaa~~ said...

sahida,

thanks huda! tunggu lagi satu belum kunjung tiba...

~~zaa~~ said...

sara,

tq sayang!!! i sayang u lebih la! :D

~~zaa~~ said...

ezzah,

tq dear! :D sayang kamoooo!

~~zaa~~ said...

azwana,

thanks dear...amin.. :)

~~zaa~~ said...

are-za,

tq za!! usaha tangga kejayaan hahahah :p

ain said...

happy anniversary! :)

sahida said...

zaa, huda tau.. i also wait for 'it' patiently. insyaAllah, pray hard together ya?;)

aDieyZa said...

happy 1st anniversary dear.. semoga kebahagiaan kekal selamanya..

~~zaa~~ said...

ain,

thanks chah! :D

~~zaa~~ said...

sahida,

ok :D baik cikgu :D

~~zaa~~ said...

adieyza,

tq dear!