Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 5

bye bye kampungku

salam dan hai

aku dengan mr.k dah on the way ke kl
tapi mie ikut sekali :D heheheh
sebabnya kami siblings ada projek besar kat sini
nak tau ape?
tunggu ye!

kejap je rasa duk kat kampung
tak cukup rasanya 5 hari tu
rasa nak sambung lagi je cutinya heheheh
nasib baik la dah kawin tau!
kalau masa bujang-bujang dulu
taksah kalau tak cuku seminggu duk kampung!

ni pun nasib baik mie ikut datang kl jugak
tapi kesian abah la duk rumah sorang-sorang
sebab dia tak boleh cuti
tapi nanti dia akan datang kl jugak
lagi seminggu kott

ok la, jumpa esok kat office heheheh :p
doakan kami selamat sampai!

10 comments:

WILAYAH C.T.M said...

lamanye cuti..best tuu.moga selamat sampai ye..

axie said...

ooo
balik kmpg
patutlah senyap...

yuzie said...

projek apa tu zaa??? hihihii

~~zaa~~ said...

wilayah ctm,

:D hehehe jarang2 sekali balik mesti cuti puas2 :D

~~zaa~~ said...

axie,

haruslah! heheheh

~~zaa~~ said...

yuzie,

adalah! kak zie tunggu je :D

dakcik said...

ooo..ade mie..patutla berseri jek muka dtg opis..hehehe

mrs.spicy said...

aaaaaaaaaaaaaa..laksa siam!

~~zaa~~ said...

dakcik,

heheheh tau takpe..sebab tu la i senyum je!

~~zaa~~ said...

mrs.spicy,

hahahhaha :D mables!!!