Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 11

semua jadi satu!

salam dan hai

heiiii!! bercinta nak dapatkan internet ni!
dah seminggu dah macam ni
slow yang amat macam siput vavi
geram betul aku
tu yang aku slow je update blog
team IT cakap internet terkena virus
sekarang tengah tunggu 'penawar' dari kaspersky
cepat la ok wahai en.internet
gua dah kempunan ni hehehhe :D

ape cerita korang last weekend?
aku melepak je kat rumah
tak ke mana pun
cuma pergi jumpa mie kat batu caves
mie duduk rumah kak na
ha..kak na aku, yang sulung tu
ala, yang kat jb tu..ingat tak??
dia dah pindah duduk kat sini

so sekarang ni my siblings berkumpul area kl-selangor je
except adik aku lagi 2 orang kat kelate
senang mie & abah datang setempat je kumpul hehehhe
esok malam abah aku datang pulak
ada la projeknya...tunggu eh :D

8 comments:

axie said...

wah tajuk cam lagu..hehe
bestlah dia..semua dekat2..

-Sara- said...

projek gapo pulok mung ni? projek make2 ah tuu! :P

Anonymous said...

projek besar punyer....hehehehe jgn lupa kat kekwn

dakcik said...

ha, projek besar gitu..hehehehe
gudluck eh! =)

~~zaa~~ said...

axie,

heheheh tu la, kalau tak dulu sorang tercampak kat jb

~~zaa~~ said...

sara,

heheheh :p ayak..cemana nak update pasal makan2 ni??ada makyong susah sikit kang terliuq!

~~zaa~~ said...

anon,

baik kak! hahahah :D

~~zaa~~ said...

dakcik,

:D walaupun...hahahha