Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 1

suami/isteri romen.....?

salam dan hai
salam hari jumaat

sekarang aku dah dalam perjalanan balik kampung!
yeayyyy!!! :D
bestnye!! dah lama ok aku tak balik
rindu kat rumah, rindu kat bilik, rindu nak hirup udara segar tanpa pencemaran!
hahahah
yang paling penting, rindu nak makan masakan mie!

semalam aku terjumpa tips kat bawah ni
sesuai untuk di share dengan semua
jom baca!


Tips Untuk Menjadi Suami/Isteri Yang Romantik

  • Isteri hendaklah bijak menghias bilik tidur untuk mewujudkan suasana romantik. apabila ini dapat dilakukan, suami akan sentiasa gembira sehingga sikap romantik yang ada dapat disuburkan
  • Isteri hendaklah menjaga penampilandi hadapan suami dengan memakai pakaian yang menarik dan bau-bauan yang menyenangkan suami
  • Jangan malu menggunakan ungkapan cinta ketiak berdua-duaan seperti lazimnya ungkapan cinta yang banyak diucapkan olreh pasangan-pasangan yang sedang hangat bercinta
  • Di celah kesibukan dengan kerjayadan menguruskan rumah tangga, suami dan isteri hendaklah bijak mencari masa untuk berdua-duaan tanpa gangguan ibubapa, adik-beradik, anak ataupun kawan
  • Pada ketika tertentu, layangkan kad ucapan mengandungi kata-kata romantik yang penuh kasih sayang kepada pasangan anda
  • Sekiranya timbul sebarang masalah dalam hubungan, hendaklah ditangani segera masalah itu. usah biarkan masalah itu berlarutan sehingga lukanya membekas di hati.

ha...
see?
banyak tips yang berguna kan?
kita sebagai isteri pun kena berusaha untuk mengukuhkan hubungan ni
bukan terletak pada bahu suami je
isteri semua jangan malu-malu untuk memulakan "sesuatu"
biar nampak kita pun berkeinginan terhadap suami
tak salah kan? :D

yang suami pulak kena la belajar untuk menjadi sedikit romantik
isteri bukannya nak kan suami romantik 24/7
sebulan sekali pun cukup
romantik bukan bergantung pada wang semata-mata
pandai-pandai la kan? ;)

selamat beramal!

4 comments:

dakcik said...

eh sempat lg update wpon odway gitewww! hahahaha

semoga selamat sampai jumpa mie & abah tersayang! =)

-Sara- said...

alah, jeleslah org tu blk kg! :(

nice info! :)

~~zaa~~ said...

dakcik,

hahaha harusla! blog ni kan nyawa! hahahah :p

~~zaa~~ said...

sara,

:D jangan jeles! tak baik!! hahahah :p