Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 22

tempting like me? ;)

salam dan hai

salam hari jumaat yang barakah
yang paling penting, esok dah cuti! :D

semalam aku terlebih rajin
aku buat puding roti :D
jadi memang jadi, cumanya kurang kuahnya je
yet still tempting ok! heheheh

senang je buat puding roti ni
aku risau jugak takut tak jadi sebab tak pernah buat kan?
tapi jadi rupanya
berjaya! hehehehe
resepi ni dah lama fatenton bagi
tapi sekarang baru cuba
cuba yang fatenton bagi tu, puding ni dibakar
aku kukuskan je

before di kukus

done!


tempting tak??heheheh

mr.k makan dengan seleranya
nak-nak pulak semalam hujan
dapat puding roti ni, minum pulak teh o
pehhhhh....
hehehhehehe :p




p dot s : sara, jangan marah aaa :p

12 comments:

-Sara- said...

okey yg ni xpe, dimaafkan sebab dah selalu buat pon..haha! :P

mrs.spicy said...

dinner ngan pudding ke? menarik!

axie said...

sedapnya!

~~zaa~~ said...

sara,

;) nasib baik! hahahha

~~zaa~~ said...

mrs.spicy,

tak bape nak dinner sgt! kul 7 hehehe

~~zaa~~ said...

axie,

biase2 je mek oi! kehkehkeh

dakcik said...

olololo..sedapnyaaaaa puding roti tue..hihihi

MiSz eiN said...

tertelan ayak liuq!
hoho

~~zaa~~ said...

dakcik,

:p heheheh

~~zaa~~ said...

misz ein,

nanti ko buat la..ko kan rajin!!

aDieyZa said...

terliur zana tgk.. nampak sedap n mesti sememangnya sedap kan... yummy2!!!

~~zaa~~ said...

adieyza,

heheheh ala, biasa2 je zana..sharing dengan korang semua :D