Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, May 21

boringnye....

salam dan hai

semalam kami tidur kat rumah abe gee
sebabnya tadi pagi aku pergi hantar mie kat putra
nak balik kampung :(

abe gee tak boleh hantar sebab adam ada sukan
kak nani pulak sekolah ganti
so aku la pergi hantar
seorang! sebab mr.k kerja!! :(
ye...dia kerja hari ni
ni semua SPRM punya pasal! benci betulll!!!

lepas je hantar mie, aku terus balik rumah abe gee tunggu mr.k kat situ
sebab dia pergi kerja bawak kereta abe gee
tunggu punya tunggu, tak balik lagi
sampai tengahari, sampai petang, sampai malam!!!
pukul 10.30 baru sampai rumah
kesian laki aku tau!

aku yang kat rumah ni memang boring gila
nasib baik tak kat rumah sendiri
bila kat rumah abe gee ni, ada la adam & anas boleh buat main :)
pastu lari kejap pergi rumah kak nani
melayan amir & amar

tapi bila dah sampai malam tu, senak jugak dibuatnya
lebih dari hari kerja tau! melampau betul SPRM nih!

ok la, mr.k dah siap-siap balik putrajaya :D
home sweet home, here we come! :D

No comments: