Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 12

i love wedding!

salam dan hai

lamanya tak jengah blog sendiri..
rindu rasa!
tapi nak buat macam mana, internet connection macam harem!
2 hari tak boleh buka internet
semua ni gara-gara virus yang hampeh!
benci betul!!

tapi semalam technician dah tolong :D
that's why la hari ni dapat berbloging

lama ok technician semalam duk kat tempat aku
dari pukul 2.30 ptg sampai lagi 10 minit pukul 5!
sambil dia duk buat kerja, kitorang pun menyembang la
baik budak ni, peramah sangat!

apa yang kitorang sembangkan?
of coz la about wedding! heheheh
aku kan tak boleh dengar perkataan wedding ni, teruja!
even dah kawen sekarang pun, aku still lagi jenguk wedding blogs
jenguk web photoghapher, web doorgift
cuma dekat blog sendiri je dah takde pasal wedding
sebab aku tak banyak idea sangat macam xora, cik belle, si kecil, qis
tapi aku sangat suka baca :D

kisahnya technician ni nak kawen bulan 11
tapi dia tak buat apa sangat lagi preparation 
sebab tengah sibuk abang dia nak kawen bulan 6
so aku yang cetek pengalaman ni kongsi la serba sedikit dengan dia
jangan tangguh-tangguh, nanti kelam kabut
dia tanya pasal costing, pasal doorgift, photographer

heheheh  actually aku suka sangat kalau ada kawan suka tanya aku pasal wedding
kat ofis ni sendiri dah 3 4 orang tanya pendapat aku
aku tak terror, tapi aku tau & ada sikit pengalaman kan?
aku share la dengan orang yang nak tau :D
so panjang lebar la menyembang semalam
from a to z!
siap dia tengok-tengok gambar kawen aku lagi hehehehe

eh, nanti kite story-mory lagi ye!
ada kerja pulak!
tata!


p dot s : echah, nenek ko sporting habes! :D

6 comments:

dakcik said...

wahh..dah sihat eh intenet..hehe..patutnya kite kene tukar pc kot kan?!

i boleh bg suggest kat u..u blh wat partime..jd wedding planner! haaa..ok x? hahahaha

p/s : sape name technician 2?

mrs.spicy said...

huhuhu...boleh jadi wedding planner la kalu gini

ain said...

bape costing ko kawen beb??sporting ye.. -__-' betul2..aku suke buli2 bliau..ahaha.. :p

~~zaa~~ said...

dakcik,

sihat walafiat dah ni! heheheh

hurmmm..i pon rasa nak wat partime jadi WP lah hehehehe

~~zaa~~ said...

mrs.spicy,

WP yang sangat tak bertauliah! hahahaha

~~zaa~~ said...

ain,

kahkahkah...malu jek aku nak cite costing kawen dalam blog ni chah oi! hahahaha