Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 22

setahun berusia

salam dan hai

Syukur Ya Allah
aku masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas di bumi Mu ini

Syukur Ya Allah
aku telah diberi nikmat hidup yang tak terhingga sehingga ke hari ini

Syukur Ya Allah
Kau telah memberikan mie, abah & adik-beradik yang sangat menyayangi aku

Syukur Ya Allah
Kau telah kurniakan aku seorang lelaki yang boleh membawa aku ke jalanMu

namun aku masih insan biasa
yang tak sempurna
yang lalai dengan nikmatMu
berilah aku peluang untuk memperbaikinya

genap aku 26 tahun hari ni
gembira :D

16 comments:

axie said...

hepy besday za!!!!!!! muahh!!

-Sara- said...

cyg bucuk! happy bufdayyy! cyg zaa! happy sokmo okey! n bahagia dgn ur mr k hingga akher hayat! ;)

mrs.spicy said...

wehhooo..alhamdulillah hidu lagi dalam keadaan sihat. happy birthday to you~

dakcik said...

hepy bezday adik ja...hahaha..semoge diberi kebahgian dunia akhirat eh..=)

p/s : eh jgn la pegi tgglkan i..uwaaaa..nti i rindu nk gosip2..hehe

III bDkNaKaL III said...

Zaa, happy belated bornday cyg!moge dipermudahkan sgale urusan...aminn

~~zaa~~ said...

axie,

tq azie!! :D heheheh muah!! jugak sebab dah dapat hadiah besday kopok lekor sedap! :D

~~zaa~~ said...

sara,

thanks dear! pray for me ok! :) sayang u lebih! :D

~~zaa~~ said...

mrs.spicy,

weehooo :) hahahah thanks dear!

~~zaa~~ said...

dakcik,

:p hehehehe tq dakcik!

hurmmm...tak tau la :(

~~zaa~~ said...

bdknakal,

tq aina!! doakan yang terbaik untuk aku & ko! :D

sahida said...

happy birthday dear!!

~~zaa~~ said...

sahida,

thanks huda :D heheheh dah tua ok!

Ummi Rania Raffel said...

happy birthday, dear!! kalo i kat pjaya, bleh kita celebrate sesama kannn?

♥♥ KhamS ♥♥ said...

happy belated birthday dear!

~~zaa~~ said...

ummi rania raffel,

thanks dear! tu la, kita kan sama2 mei :D

~~zaa~~ said...

khams,

:D thanks dear!