Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 20

rezeki berganda!

salam dan hai

syukur ya Allah :D
rezeki mencurah-curah sangat minggu ni
alhamdulillah :) alhamdulillah :)

tadi bosan-bosan, saja bukak website JANM
nak print kan slip gaji bulan mei
sekali tengok jun punye slip gaji dah ada
try la bukak and....


backdated dah dapat! yes!! yes!! :D

double triple horey!!
alhamdulillah, murahnye rezeki yang Allah bagi kali ni untuk kami
syukur ya Allah
abang, ingat ye
banyak sangat plan nak on ni hahahahaha :p


p dot s : alhamdulillah masih lagi berpuasa. hari ni nak berbuka dengan paprik ayam! yummmmyy!!

10 comments:

dakcik said...

wah..akhernya u dpt bulan nie..i dpt bulan lepas..huhu..

beh2..bila nk open table? hahaha

goblogbyfarah said...

dah dpt backdated?wahhh bestnyaaaa..nak cek slip gaji i pulak lah!hehe..

-Sara- said...

haa kena open table nih! :D

eh, gi lah hanimun ngn cik abg awk tu! hikk :D

~SHiLA~ said...

cptnye korang dpt.kitorang da la lmbt,pastu thn lps salah kire siap kene byr balik pulak.huhu

~~zaa~~ said...

dakcik,

hahahahh ala, lebih sikit je dari u! hehehe jom open table! asyik tangguh je plan kite ni..

~~zaa~~ said...

goblogbyfarah,

yupp!! cepat cek kak...berbaloi-baloi! hahahah

~~zaa~~ said...

sara,

hahahah boleh, boleh..kawan punye pasal! hahahah :p

auummmm :D bukan sekarang! :)

~~zaa~~ said...

shila,

ni pun aku lambat tau...ain bulan lepas lagi dah dapat! takpe, lagi lambat lagi banyak! lagi masyuk!! hahahah

III bDkNaKaL III said...

k p aku xdpt lg?haishh lmbt btollah!

~~zaa~~ said...

bdknakal,

bia lambat asal banyak! hahahaha