Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 2

terkenang zaman dulu part I

salam dan hai

wah!! dah pandai main cerita ikut part-part dah sekarang! hahahaha

korang sihat ke? :)
aku sihat walafiat heheheh
tapi tengah lapar ni
nak pergi cafe sekarang pun dah jauh
menahan je la :p
kurus la i lepas ni hahahah

oppss...jangan cakap pasal berat badan, sensitif ok!
makin lama, makin membesar bagai johan aku ni, tau?
hati senang kan? ;)
sentap tengok gambar sendiri zaman dulu-dulu
bukan apa, dah la comot, keding pulak tu!

ce korang tengok kat bawah ni ada la 2 3 keping
nanti lain kali, aku upload yang lain pulak ye
yang aku love kan tu la aku hahahah
jangan korang terkejut beruk pulak!! hahahaha




ni masa lawan bola jaring antara Jabatan kalu tak silap aku. ramai penyokong dari pemain!
 


ni pulak dinner last sem, 2005. kebaya nyonya, semarak simfoni alam! hahahaha
 


ni dinner sem 1, buat dekat NARA, Tanjung Lumpur
 


kahkahkah!! ni masa lawatan ke kerteh, minyak petronas tu
 
hahahaha tu la dia
nanti aku cari lagi gambar-gambar kat rumah, tunjuk kat korang eh?

& semalam aku dengan ezah pergi jumpa kety!!
yes, the one SS yang takde kat malaysia tu
rindunye kat ko!! dah kurus ok! hahahaha
tahun depan la pulak nampaknya jumpe ko kan?
aku berdua je dengan ezah, yang lain tak dapat join
keluar pun kejap je, sebab aku ada bos
makan pun kat cafe ofis aku je hahahaha
pastu kety bagi souvenir from paris & thailand

SS semua,
nanti korang punya aku bagi kat kenduri rumah faten ok?


p dot s : rindu zaman-zaman bergedik dengan korang 8 years ago......

18 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

zmn skol dan uni yg paling best! =)

axie said...

aah kurus giler...
pastu rajin dtg umah sewa dengan ezahh..tp u mmg kurus giler...lengan pun halus jekk...hehe

~~zaa~~ said...

khumaera,

best sangat kan? time tu la dengan comotnye, dengan jakunnye..heheheh

~~zaa~~ said...

axie,

hahahah ;p time tu semua halus ok! i ingat lagi gambar yang kite sambut bday che khams! hahahah lidi!!!

axie said...

nanti i publish gambar yg kite makan ramai2 kat nara..meja panjang sampai ke hujung..haha

dakcik said...

hahaha..kemain! tp mmg keding laa..ce tgk skg?? haha..oppsss! =D

aahla..ketty kurusss dah..jeles ah! hehe

aDieyZa said...

zana pun dah makin berisi.. konon nak start diet tp pemalas bukan main.. senam seminggu sekali.. mana nak kurus?? hahahha..

-Sara- said...

zaa dulu mmg kurus keding cm lidi! :P

eh, makcik tu dh blk msia?

III bDkNaKaL III said...

kathy ktne skng?rindu die..rindu korg...mmuahhhh

♥♥ KhamS ♥♥ said...

zaa, ade sambut besday i ke? i dh lupa la..

~~zaa~~ said...

axie,

bab meja panjang memang tak berubah sampai sekarang! pegi la kedai mana pun, mesti nak tarik meja orang! hahahaha

~~zaa~~ said...

dakcik,

sekarang takyah cakap la yang oi..gebu!! hahahaha


kety dah kurus kan????

~~zaa~~ said...

adieyza,

memang tak boleh buat apa la hahahah tu la..zaa pun konon nak kurus, tapi liat bersenam!

~~zaa~~ said...

sara,

zaa je ke???bukan semua ke?? hahahahah ;p

aah, dia balik kejap je..kebetulan bleh jumpa dia ngan ezah hari tu...

~~zaa~~ said...

bdknakal,

kety kat thailand! khap kun khap! hahahahah

rindu ko jugak..aku sure punya ko kawen nanti jadi reunion! hahahah

~~zaa~~ said...

khams,

ala, u tak ingat ke?? yang berlari 1 rumah kat alor akar tu?? hahahahah

III bDkNaKaL III said...

no prob..gathering can happen anywhere & anytime!

~~zaa~~ said...

bdknakal,

yup! u r rite!