Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 8

2nd batch homemade pizza :)

salam dan hai

untuk kali kedua ye kawan-kawan :D
special request heheheh
& kali ni roti lagi lembut, topping lagi sedap
gile puji diri sendiri hahahah
tapi betul, mr.k yang cakap ok. bukan i!

2 kali dalam seminggu buat pizza!
tapi lepas ni, mungkin lama sikit kot baru ada rasa nak buat balik
nanti lepas ni bila free sikit, aku tempek resepi ye :D
untuk sementara ni, korang jamu la mata dulu :p









14 comments:

ciNDerella stRikEr said...

amboi...mntang2 hubby puji sedap, rajin buat 2nd batch ye. hehehehe....
nk jd rajin mcm zaa jgk la. tp Nad nk rajin m'order delivery je bole... hehe

mr&mrs affendy said...

sedapnya ayu tgk pizza kak zaa buat...hehehe...

dakcik said...

i dah rase...mmg pergh mantop habes !! kaloh pizza hut..hehehe..apsnie boleh jual kat bakers cottage plak..=)

-Sara- said...

cet! xabis2 tayang piza die lg! nyampah! :(

bagila resipi! :D

Fazila said...

sedap sgt... lembut zaa betul kata ain kalah PHD n mana2 pizza.... nak resipi ek :)

axie said...

nak request..nak! nak! jumaat coti!!

aDieyZa said...

nak order!! nmpk sedap jer.. zana pernah ambik resepi tp buatnya nan adooo.. hahaha..

boleh ambik tempahan dah ni sbb hubby dah puji.. hihihi

~~zaa~~ said...

cinderella striker,

hahahah :p rajin la awal2 ni..nanti dah lama2 tukar jadi malas! :p eh, mom-to-be mana boleh malas2 heheheh :p

~~zaa~~ said...

mr&mrs.affendy,

hehehe takde la ayu..nak makan2 kite je boleh la :p

~~zaa~~ said...

dakcik,

hahahaha :p u takyah cakap la, memang takkan ketinggalan punya! hahahah ;p eh, i taknak la kat baker cottage, i nak ganti PHD terus!

~~zaa~~ said...

sara,

hahahaha yang! jangan marah eh! baby jangan terliur pizza auntie tau! hahahahah ok2, nanti zaa tempek ye!

~~zaa~~ said...

fazila,

hehehehe ala, buat makan2 boleh la kak..nak jual tak mapu lagi hahahah ok, nanti zaa letak resepi ye..

~~zaa~~ said...

axie,

tu la..azie cuti!! zaa buat banyak tau jumaat tu! abis dakcik makan! hahahah

~~zaa~~ said...

adieyza,

hahahah belum boleh menjual lagi zana oi! hahahah nanti tak laku :p