Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 27

bila dah tua, semua la lupa!! haisshhh!

salam dan hai

hari ni aku agak kesiangan
semenjak duduk puncak jalil ni
selalunya paling lewat pun aku keluar nak pergi kerja pukul 7.15
itu paling lewat la
tapi hari ni lagi lewat :(
sebab tak sedar heheheh
sedar-sedar tengok jam dah pukul 6.40!
memang kelam-kabut la jawabnya!
aku memang saja nak pergi awal
bukan apa, cuma malas nak jem teruk la kat seri kembangan tu
tengok macam hari ni
aku keluar 7.30, jem teruk!
memang memecut je la hari ni
tak pandang dah, kereta mewah ke, kereta biasa ke
semua aku potong hehehe
lagi 5minit nak pukul 8 baru sampai ofis! penat!

bila dah sampai ofis tu, faham-faham je la
settle kan dulu mana yang urgent, then baru la turun beli breakfast
bukak handbag nak ambik purse, takde!
cari-cari lagi, takde jugak!
ayakkkk!! mane pergi purse aku ni???
fikir punya fikir, baru teringat
purse tertinggal kat atas meja console depan tv!! alamak!!
macam mana boleh terlupa
kisahnya semalam beli makanan untuk berbuka
pastu bila dah sampai rumah, letak purse & kunci segala mak nenek atas meja
terus pergi solat asar
bila dah malam, aku nak jemur kain
ambik la sekali kunci rumah & kunci kereta
so purse memang kat situ la, kononnya nak naik tidur jap lagi bawak naik sekali
haremmmm!! lupe!!

nasib baik la takde polis sekat tengah jalan tadi
kalau tak, memang masak la i!
dengan lesennye takde! heheheh
eh..korang jangan pulak report kat polis tau
karang tak balik la aku! hehehehe

fikir kejap
macam mana nak beli breakfast ni
dah la lapar! heheheh
pastu teringat dakcik, mesti jumpa kat cafe kan
konon nak pinjam duit dia dulu la
baru je nak call, bos panggil
mintak belikan makanan dia sekali
tiba-tiba!
ting!! ting!! dapat satu idea hehehe

bos : za, u tolong belilan i nasi lemak ye, macam biasa la
aku : ok, bos. tapi saya tertinggal purse la kat rumah :)
bos : nah, beli sekali dengan i punya. balance buat makan lunch
aku : baikkk :D

tak jadi pinjam duit dakcik :)

pengajaran : bila dah teringat tu, buat terus ok. jangan tangguh lagi! :D


p dot s : esok mr.k balik!! yyyeeeaaaayyyyy!!!! :) :)

10 comments:

WILAYAH C.T.M said...

mmg pun kan.kalau kita igt time tu tp tak terus buat..mmg akan terus lupa!dah bape kali jadi tak still tak buat pengajaran..hehe

axie said...

oh, baiknya en. rahim..memahami :)

dakcik said...

alah..nape xnk pinjam duit i ?? hehe

tp mesti bos u bg lg byk kan..xyah byr balik plak tue..hehehe
eh , nk buat tertinggal purse jgk la..hehehe..

p/s : ceben i balik arinie..hehehe

mrs.spicy said...

eh. eh. seronot yer. i ngan maryam pulak nak kene tinggal masa bulan puasa. nyampasss

~~zaa~~ said...

c.t.m.,

aah..memang pun! hehehe konon la pastu jadi lagi, buat lagi :p

~~zaa~~ said...

axie,

hahahah alhamdulillah, tak kede macam yang dulu tu! heheheh i nak g kursus pun, bagi duit kopi heheheh

~~zaa~~ said...

dakcik,

hahahah kalo tak memang confirmu jadi mangsa ragut i pagi td tau! hahahaha :p

eh! ape ceben2??? sebut betul, nanti i elergik! hahahahah

~~zaa~~ said...

mrs.spicy,

maunye tak mek wie! 2 minggu mak kena tinggal! ayakkk...cian maryam!

-Sara- said...

jgn salahkn usia, ni mesti kes rindu kt jantung hati kannn... hikkk

~~zaa~~ said...

sara,

hahahahah tu alasan je semata-mata! :p