Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 11

inai untuk pengantin

salam dan hai

sorry ye kengkawan
sebab aku asyik menjamu mata korang dengan pizza yang super sedap tu hehehe
bukan nak buat korang terliur
tapi nak share heheheh :p nanti ye aku bagi resepi
dah ramai sangat yang request ni laku sungguh!

after setahun, tiga bulan, tiga minggu, satu hari dia tinggal i
semalam dia mentari muncul lagi :D
kegedikan untuk merasa malam pertama pengantin baru kembali!
bride-to-be semua jangan marah ye :p




weekend baru ni balik rawang
pastu malam tu mak tumbuk inai nak pakai
aku pun tumpang la sekaki
bukan senang ok nak dapat bau inai daun yang wangi ni
best sangat!!
bila aku dah siap pakaikan mak, aku punya siapa pulak nak pakaikan?
at last, mr.k yang jadi mangsa :p
hehehe cian dia merah-merah tapak tangan!
tq ye awak! :*

aku memang dari kecik lagi suka sangat pakai inai
terbawak-bawak sampai besar
& selalunya kalau pakai inai, mesti inai daun
sebab aku suka bau dia yang wangi ni
2, 3 hari pun belum hilang lagi, rasa segar je
kalau ada pun pakai inai serbuk, mesti inai dari Mekah
kalau tak, memang aku tak pakai la
asli tu yang penting! :p



p dot s : abang, jom feeling pengantin baru! oppsss! hahahahaah ;)

8 comments:

WILAYAH C.T.M said...

wahhh..mcm best je..dah lm jgk tak pakai.last ms kawen,,,

-Sara- said...

yelah2..feeling lah nak feeling pngntin baru pon..takde sape marah ponn :D

~~zaa~~ said...

wilayah ctm,

best sangat! :D tu la, zaa pun pakai last hari kawen dulu la...tu yang teringin nak pakai balik

~~zaa~~ said...

sara,

hahahahah :p cikpuan ibu jangan marah tau! :p

mrs.spicy said...

alang tu pergi la horny moon. mesti orang cakap pengantin baru. heheheh

dianizan said...

huh..i nak pakai gak..tp tgu raya..pas tu nak paksa FAI pakai gak..hehehehe..mcm pengantin baru yg tetiba ader ank dua..

~~zaa~~ said...

mrs.spicy,

hahahah nak hornymoon cemana mek wei...mr.k takdok! hahaha

~~zaa~~ said...

dianizan,

kahkahkah zaa pun paksa mr.k pakai gak la nanti ! :D best woo pakai inai hehehe