Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 20

It's time to check out!

Salam dan hai

Today is my last day kt cherating after 4days berkampung kat sini. Overall kursus ni memang best, tapi tak tau kenapa hati aku tak berapa ceria..ececece :p

Maunye tak, aku balik ni mr.k bukannye ada kat rumah pun. :( rasa kosong je. Nak pulak sekarang mr.k bagitau die demam..:( abang,cepat sembuh tau...

Aku gerak balik jap lagi pukul 2 kot..mula-mula nak balik dengan bas, tapi tak jadi sebab takut tak sempat jumpa mie..so naik i balik tumpang ain!
Ok la,kite jumpa esok je la kat ofis eh? Tak sanggup rasanya nanti nak tengok kerja atas meja yang bertimbun tu! Arggghh!!

Ok,bye!

No comments: