Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 4

hati yang rapuh

wahai hati
kenapa kau begitu rapuh?
kenapa kau begitu lembut?
kenapa kau begitu tersentuh?

kerana
aku tak sanggup tengok dia sedih
aku tak sanggup tengok dia mengharap
aku tak sanggup tengok dia kecewa
sebab bila suami aku bersedih, aku lagi sedih

bersabar wahai hati
redha dengan segala ketentuanNya
He knows the best for you

Ya Allah, Kau kurniakan lah rezeki kepada kami..percepatkan lah rezeki kami. amin......

26 comments:

mrs.spicy said...

insyAllah nanti de rezeki. jangan pernah jemu berdoa dan menunggu

sahida said...

dear,
Sabar ya? kita teruskan usaha dan doa ya.. Huda juga sentiasa doakan untk semua kita yg sdg berharap..

Nani said...

dik ja kan kuat...kautkn hati yg rapuh

az-ila said...

sabar zaa..pasti ada hikmah tersembunyi...Dia Maha Mengetahui apa yg terbaik untuk kita...teruskan usaha dan berdoa..jangan putus asa k...

Fazila said...

akak sayang zaa...

chique-jah said...

rezeki itu akan hadir juga..
its all about time..
sama2 kita berdoa & berusaha..:)

III bDkNaKaL III said...

Zaa, everything happen must be come with a reason...sabar ye lalink!

-Sara- said...

zaa kuatkn hati yee..kite same2 doa..insyaAllah ade yg terbaik utk zaa n kerol :)

~~zaa~~ said...

mrs. spicy,

berdoa, berdoa dan berdoa...tq dear...

~~zaa~~ said...

sahida,

tq huda..nasib kita sama...insyaAllah kite sama-sama doa ye...

~~zaa~~ said...

nani,

:( :( aku nampak kuat kat luar, tapi kat dalam rapuh...

nasib baik ada family hok ambik berat..& nasib baik ada anak buah yang RAMAI!! hahahah

~~zaa~~ said...

az-ila,

itu je yang zaa mampu buat kak zila....thanks...

~~zaa~~ said...

fazila,

zaa sayang akak jugak....sangat2...

~~zaa~~ said...

chique-jah,

ye dear...tenangkan hati dengan cara macam tu je..kadang-kadang perasaan tu melampaui segala-galanya...tq...

~~zaa~~ said...

bdknakal,

tq aina...aku cuma harapkan yang terbaik....

~~zaa~~ said...

sara,

yang.... :( ermmmm...tq...memang tu yang zaa harapkan...

♥♥ KhamS ♥♥ said...

sabar ye zaa..
berkat kesabaran akan tercapai jugak impian zaa & kerol yg 1 itu.

amni said...

za, pm aku za..

zaza said...

za dpt berita gembira ms 1 tahun 5 bulan. dapat zia ms 2 tahun lebih. insyaallah. Allah s.w.t maha mengetahui. banyak2an bt solat hajat, baca yassin dan sebagainya ya.

goblogbyfarah said...

stress boleh menyumbang kepada kesukaran utk pregnant. akak pun dah nak 2 tahun baru kuar iman, so tunggu je masa zaa k!

~~zaa~~ said...

khams,

ye che kham...yang buat zaa sedih, sebab kerol sedih :( ermmmm...doakan zaa deh...

~~zaa~~ said...

amni,

aku tokleh online. keno block..mu email aku deh.. princess_zaha05@yahoo.com

~~zaa~~ said...

zaza,

thanks za. zaa tau ramai lagi yang lagi lama tapi tu la..kadang2 perasaan ni tak terkawal...

~~zaa~~ said...

goblogbyfarah,

ye kak...tq...memang berdoa tak putus-putus...nasib baik dapat peluk iman :D

Madamme Anne said...

za..
jgn macam ni.. baru 1 thn za.. insyaallah rezeki tu ada nnt.. Dia dah tetapkan segalanya.. yang penting usaha dan ko sendiri kena kuat..

~~zaa~~ said...

madamme anne,

ye n...tq so much...aku pun tengah try kawal emosi...tapi kadang2 tumpah jugak airmata bile husband kite sedih....