Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 8

bukan cerita bergambar :D

salam dan hai

alhamdulillah, hari ni hari ke-8 umat islam berpuasa
ingat, puasa bukan sekadar menahan lapar&dahaga tau
jom kita sama-sama penuhkan tabung kosong amalan kita bulan ni
insyaAllah, ganjaran sangat besar yang Allah janjikan
peringatan untuk kite semua ye.

jangan tanye aku mana gambar-gambar menu Ramadhan 5,6,7 ye
sebabnye aku tak sempat nak pegang henpon pon heheheh
jumaat tu aku masak kurma je
pastu sabtu pagi balik rawang
mak masak asam pedas ayam, ayam goreng, popia, cocktail
hari ahad pulak lagi banyak
sebab mak ajak family mokteh datang berbuka sama
menu masak lemak ikan masin+nenas, daging paprik, telur sambal
pastu popia lagi, cocktail lagi, kuih-kuih tunjuk :D
meriahnya la kat rumah semalam
penuh duduk bersila sampai ke dapur
penatnya memang tak boleh nak bayangkan macam mana
tapi seronok sangat sebab makan ramai-ramai

hari ni punya menu, mr.k nak yang simple-simple jugak
masak lemak sayur, sambal sardin :D
cukup la makan berdua kan?

10 comments:

Ezzah said...

sambal sardin? aduiiii erbayang2! sedap gak niiii....nk buat gak ptg nih! :D

♥z@z@♥ said...

seronoknye dpt buke reramai..meriah..x sbr nk blk kg..weee

dakcik said...

wah meriahnya u olls!

ala, sok letak gambar sambals ardin ok..terliur nie..;)

~~zaa~~ said...

ezzah,

haip! mane bleh tiru! hahahaha :p

~~zaa~~ said...

zaza,

mesti doh besh kalo ramai2, meriah ok!

~~zaa~~ said...

dakcik,

hahahah sangat havoc makan ramai2 macam tu! :p entry esok konpom ado gambo! :p

Fazila said...

sama menu semlm sambal sardin, sambal kentang, ikan cencaru goreng

axie said...

harini dah buntu nak masak apa... masak sardin pun best jgk kan?? hehe

~~zaa~~ said...

fazila,

sambal sardin memang terbaik kak! hahahah

~~zaa~~ said...

axie,

cepat masak sardin! SEDAP HINGGA MENJILAT JARI TAU! :P