Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 25

menu Ramadhan #24 & terakhir di putrajaya :D

salam dan hai

semalam adalah sesi menghabiskan semua stok dalan peti
ala stok bukan banyak, ikan selar 2 ekor je hahaha
ikan tu aku masak sambal cili api
lepas tu repeat telur bungkus cik kaki kali ke-2!
memang rasa lagi terbaik dari yang buat dulu :D
tapi sorry la ye, i memang dah malas dah nak bergambar bagai
semua dah pack dalam beg, malas dah nak keluarkan
korang bayangkan je la ye hehehe :p

semalam lepas maghrib, shoot ke PUJ 2 & 7
hantar balang kuih-muih kat kak nani & abe gee tersayang!
sambil bagi baju raya anak buah
kenapa bagi awal?
sebab aku malas nak penuhkan kereta
barang kami banyak gile kot!
at lease, aku boleh kurangkan beban dalam kereta
kang tak larat pulak nak daki bukit kat gua musang tu :p

ok
aku nak settle kan kerja sikit
nanti aku bersiaran lagi ye :D

8 comments:

axie said...

hari ni keje pun senyum jek manjang..
yelah org nak blk kampung dah..hehe

Anonymous said...

tul tu dak azie....senyum je ntah ingat tak orang kat sini ntah lupa ingat kampung je

dakcik said...

bestlah u..
mesti dah semangat gila nk balik kan ?
eh, selamat hari raya za & kerol !!
maaf zahir batin yek..=)

~~zaa~~ said...

axie,

hahahaha nasib baik azie tau! harus lah kan!

~~zaa~~ said...

anon,

hahahah ala kak nana ni, nanti petang za call ye..bos takde :D

~~zaa~~ said...

dakcik,

haruslah! mood dah sampai kampung dah ni! :p

♥z@z@♥ said...

wah, byk sgt brg bawak tue..daki bukit tujuh yg sesak tue..huhu

~~zaa~~ said...

zaza,

hehehe nasib tak penuh satu kete je :p