Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 17

menu Ramadhan #16

salam dan hai

alhamdulillah, hari ni hari ke-17 berpuasa
hari ni jugak Nuzul Al-Quran
& lagi 3 hari nak masuk 10 Ramadhan akhir
jom sama-sama kite rebut peluang ni ye
peringatan ni lebih untuk kami sendiri sebenarnya
liat sangat nak rebut peluang ni
insyaAllah, kami cuba

ok, back to main topic
semalam masak ala-ala special sikit
kan aku dah cakap, dah sihat
tekak pun mula la nak makan macam-macam kan? ;)
memang dah macam lipas kudung semalam heheheh
nasib baik boleh baik on time 4.30 sebab bos takde :D
sampai rumah, mandi, solat asar & terus ke dapur
siap masak ngam-ngam pukul 7!
hahahaha ape la yang dimasak lama sangat kan? :p


i present to you
ayam percik kelate resepi terbaik kak nah abe mud mie! heheheh
ha, masak ayam percik ni la yang lama sikit
first time buat sendiri seumur hidup
sebab selalu makan dah mie dah siap buat :p
tapi result nya, ermmmmmmmm tempting you!:D
dah rasa macam yang mie buat dah hahahaha

memang terbaik!!

sayur campur

telur dadar wajib ada!

ini ikan tongkol masak merah lebihan semalam. lagi sedap!


macam mana?
terliur tak? hahaha
sebab apa, aku tengok gambar ni pun aku terliur lagi
nasib baik ada lebih lagi seketul dua ayam percik
petang karang boleh puaskan nafsu makan lagi :D

till then, bye!

8 comments:

-Sara- said...

puaskan nafsu?


oo nafsu makan xpee..haha! :P

axie said...

byknya menu..

ZaNa aDieyZa said...

mesti semuanya sedappppp kan.. vase tu cantik ok!! zana sukaaaaaaa...

♥z@z@♥ said...

pasai apa la hang buat ayam percik x hantar rumah den skali...alahaiiiii

~~zaa~~ said...

sara,

haip! nafsu makan la! nafsu selain dari tu malam sikit! hahahaha

~~zaa~~ said...

axie,

tak la, satu je main dish :D

~~zaa~~ said...

zana,

hehehe takde la..masak biasa2 je zana..cume macam terasa nak makan ayam percik :D


ala, vase murah eheheh

~~zaa~~ said...

zaza,

kahkahkahkah!! demo tok oyak! kalu tidok kawen buleh bowok g ofis..opssss ;p hahahaha