Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 4

menu Ramadhan #3

salam dan hai

dah petang baru aku bersiaran
agak sibuk jugak kat ofis hari ni
& tengahari tadi aku keluar jugak
cari lagi barang-barang yang diperlukan :D
uhhh semangat sungguh! hehehe

menu semalam pun simple-simple je
tah kenapa tah tekak kami ni belum lagi nak rasa yang bersantan
awal-awal kan, standard la tu :)


daging masak kicap

telur rebus sambal

sayur goreng sos tiram

setakat hari ni, hati aku belum terbuka lagi nak buat kuih bagai
langsung tak sentuh kuih apepun lagi semenjak puasa heheheh
bila la nak rajin sikit ni



till then, jumpa lagi esok! :D



p dot s : penat beroperasi percubaan semalam sampai sedar sahur 5.40! nasib baik sempat! :D

10 comments:

-Sara- said...

aissyy, mmg nk sara tgk gambar lauk2 yg zaa masak sungguh ni! :(

Madamme Anne said...

za... rajinnyer masak.. Anne till today mls giller nak masak... hehehehe

~~zaa~~ said...

sara,

ala2..hehehe dugaan yang bulan puasa ni heheheheh :p tahan ye baby sayang :D

~~zaa~~ said...

madamme anne,

ala, aku masak simple2 je n..bukan apa, kat PARAM tu belum tentu boleh telan ke tak

dianizan said...

bestnya msk tiap2 ari..ina pun berazam nak masak tiap2 ari cam za gak la..

♥z@z@♥ said...

semalam pun fza berbuka daging masak kicap tp beli di kedai..berbuka sorg malas nak masak..sibuk nga si kecik tue nak jadik chef jgk..haha..

ciNDerella stRikEr said...

zaa telah menaikkan semangat Nad utk masak berbuka harini. hehehe...

~~zaa~~ said...

dianizan,

hahahah zaa masak yang simple2 je boleh la ina..mane la aku reti nak masak pelik2

~~zaa~~ said...

zaza,

hahahah fiza mmg xleh masak kalo sorang! budak kecik tu memang akn menyibok jugak! takpe, minggu depan buke ngan cik abg deh!

~~zaa~~ said...

cinderella striker,

ha! bagus2! positif sungguh! hehehehe chaiyok nad! :D