Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 5

menu Ramadhan #4

salam dan hai

bestnye rilex sikit petang ni bos takde :D
pagi tadi punya la sibuk yang amat
sampai balik rumah pun dah dekat pukul 1!
banyaknye la kerja, semuanya nak kejar dateline
tapi nasib baik petang ni bos takde, heheheh

korang boring tak aku asyik update pasal makanan je?
mesti bosan kan?
hahaha tapi nak buat macam mana
ni je yang aku mampu update :D
jangan marah aaa...


sotong tepung

asam pedas ayam

roti sardin

sorry ye, menu semalam 2 jenis je
takde sayur-mayur bagai
sebabnya tah macam mana tah tak sempat
hahahaha biasa la, aku bukannya chef pro kan
semuanya atur satu-satu je :p
takpe, lama-lama nanti aku pro la
pejam mata je masak! :D
tapi nanti-nanti la ye, not now

till then, bye!

8 comments:

dakcik said...

eh ni pun dh ok chef za oiii! hehehe
bile nk bg masakan kat jiran2 rase? hehe(nk jgk wpun umah jauh)

-Sara- said...

xpee..xde sape marah ponnnnnnn..


:D

axie said...

selalu i terliur tgk chef za ni masak

♥z@z@♥ said...

asam pedas ayam tue looking good...

~~zaa~~ said...

dakcik,

:D u ni jangan la panggil i chef, hahahah tak padan langsung! :p


macam dah lama tak jumpa & sembang dengan u :( miss u :(

~~zaa~~ said...

sara,

hahahahaha :p tak dapek nak nolong!

~~zaa~~ said...

axie,

ala, ni lagi sorang heheheh malu i tau! ;p ala, chef azie punya singgang tu meruntun hati betul la!

~~zaa~~ said...

zaza,

jangan pecaya pada rupa! hahahaha ;p