Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 2

menu Ramadhan #1

salam dan hai

selamat sempurna sehari berpuasa semalam, Alhamdulillah
selamat jugak bertarawikh kat masjid putra
permulaan Ramadhan yang baik bagi kami :D
aku macam Ramadhan tahun lepas jugak
masuk kerja awal, & balik pun awal la :D
7.30 dah terpacak kat ofis
tapi!
tapi tak boleh jugak balik 4.30 on time
macam semalam pun, 4.40 baru balik
even 10 minit je lewat, tapi 10 minit tu boleh buat macam-macam tau
hari ni aku nak cuba jugak balik 4.30 heheheh :p
mr.k pun balik awal jugak
dia tukar ke WP2
awal la sikit sampai, pukul 5.45
so sempat la berehat kan sebelum berbuka

& semalam aku masak ala kadar je
upon request by suami tersayang heheheh
ayam masak merah, kangkung belacan & telur mata je
selera yang pelik-pelik belum mari lagi :p
tapi ada dah 2 3 menu yang terpacul dari mulut dia
nak itu, nak ini, heheheh comell!! :p


as for now
PARAM is not allowed dalam rumah :p
except when PIL comes heheheh
Alhamdulillah tahun lepas berjaya mengatasinya!
tapi makan kat luar adalah dialu-alukan! hahahaha


p dot s : belum terpikir lagi nak masak ape hari ni.

14 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

sedap jgk ea ayam msk merah =)

Ezatie said...

sy lg simple, buat padprik letak sayur byk2..so dah x yah wat sayur..1 lauk jer la huhu...dok berdua kira simple2 jer kitrg...betullah, nak mkn pelik2 x mari lg ni huhu...ok, sy follow blog awak :)...salam perkenalan..singgah blog sy jugakss :) izatilsuhaimi.blogspot...

axie said...

sedapnya...terliur nih

WILAYAH C.T.M said...

selamat berpuasa.teringin tgk kangkung belacan tu.tak reti buat..hahaha

-Sara- said...

aippp! nak kene babap ni!

kn dh ckp jgn tepek pic mknn! isshhh! :D

ciNDerella stRikEr said...

rajin nye masak. Nad beli je laa. hahaha... nmpk sgt pemalas. =P

sahida said...

masak simple- simple tp kalau makan dgn yg tersayang, sedap aje kan..??;) naseb baik tgk masa dh buka pose, kalo tak..ehehe!

~~zaa~~ said...

khumaera,

selera jugak la makan! heheheh

~~zaa~~ said...

ezatie,

hai zati! salam kenal.thanks follow blog zaa..memang, kalau berdua memang masak simple2 je..kang tak abis, membazir pulak kan!

~~zaa~~ said...

axie,

hahahaha jangan! batal puasa nanti!

~~zaa~~ said...

ctm,

selamat berpuasa untuk ctm jugak! ala, kangkung belacan senang je la hehehehe

~~zaa~~ said...

sara,

hahahah tak baik babap orang bulan2 puasa nih! hahahah :p

~~zaa~~ said...

cinderella striker,

heheheh ala, nad tak pe la tak larat, sarat.. kalo zaa yang sihat segar bugar ni tak masak, nampak sangat la pemalasnye! heheheh

~~zaa~~ said...

sahida,

hehehehe betul-betul..yang tak sedap pun jadi sedap! :D