Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 25

Salam Aidilfitri

salam dan hai

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua
Kami susun 10 jari, memohon kemaafan
Andainya ada terkasar bahasa, terlebih bicara
Maaf zahir&batin

yang drive tu, berhati-hati di jalan raya ok
jangan nak laju, jangan asyik nak memotong je
co-pilot pun sama, jangan asyik nak tidur je kerjanya! hahahah
semoga kita semua selamat pergi dan selamat pulang, insyaAllah

ha, lagi 1
makan pun agak-agak je tau
jangan semua benda nak dirasanya
kesihatan kena jaga
kalau dan naik kerja nanti, baju tak muat
aku tak tau! :p

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin


Love,
Khairul & Zaa

10 comments:

-Sara- said...

slmt hr raya maaf zahir dn batin jugak utk za n kerol..have a safe journey :)

Ezzah said...

selamat hari raya yang! :)
maaf zahir dan batin ekkk

-Sara- said...

yus_bcx@yahoo.com :)

dakcik said...

selamat hari raya za!
maaf zahir batin ok..=)

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Mrs.K...minta ampun minta maaf ye kalau ada salah dan silap, cakap kat Mr.K bawa keta tu elok2 hati ok

Raya nanti jemput dtg umah akak

The Lady Chosen said...

Salam
Selamat Hari Raya zaa, maaf zahir & batin sekiranya ade terkasar sama ada dari segi tutur kata or perbuatan, semoga perjalanan awk berjalan lancar & mendapat rahmat dariNya XDXD


p/s: lau ade kesempatan jemput dtg umah XD

WILAYAH C.T.M said...

selamat hari raya utk korang jgk.maaf zahir batin..

axie said...

selamat hari raya, maaf zahir & batin buat zaa & kerol :)

♥z@z@♥ said...

Selamat hari raya..dah smpai pun agaknye nie kan..jom kite jmpe kt kg..

Cik Hazz said...

Selamat Hari Raya too! ;-)