Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 16

Ramadhan #15 dan kisahnya

salam dan hai

hei...kerja ni  tak habis-habis
meja clear tak sampai 5 minit, dah penuh balik
kang aku cabut lari kang! hahahaha

hari ni rasa sihat sikit walaupun still sakit perut lagi
alhamdulillah
& disebabkan semalam tak sihat
jadi memasak pun ala kadar je la
mulanya mr.k nak beli je, tapi aku tak nak
puas dipujuknya, tapi aku tetap tak nak jugak :D
at last, aku masak 1 lauk je
ikan tongkol masak merah, sayur goreng
then ada bubur pulut hitam yang aku masak ahad tu, panaskan
ada puding caramel, itu sahaja.
maka makan secara bersederhana la semalam
punya la tak larat sampai gambar pun tak amik :)

tapi malang jugak yang menimpa
pagi tadi tak sempat sahur!!! tak sedar, nyah!
aku tersedar, tengok jam dah pukul 5.50! :(
macam mana tah boleh tak sedar jam loceng kuat gile tepi telilnga tu!
kesian laki aku
berlapar jugak la kami hari ni
satu je sebab kenapa aku tak sedar
semalam tidur lewat sangat, 1.20 pagi sebab siapkan kuih! :(
malam ni tak boleh dah, kena tidur awal la
karang tak pasal-pasal kesiangan lagi!

6 comments:

-Sara- said...

olo2 ciannya die xsahur ek..xpee..tahan sket gi yee :D

eh yang, wat kuih raya keee?? :D

axie said...

siapkan kiuh pe plak ni? ambik tempahan raya ke?

~~zaa~~ said...

sara,

hahaha tak tersedar :p

aah..heheh cubaan pertama :D

~~zaa~~ said...

axie,

:D takde maknenye tempahan azie weh...kuih raya sendiri je :p

♥z@z@♥ said...

wah hebat dia..wat kuih raya..kite kuih tunjuk je..haha

~~zaa~~ said...

zaza,

hehehe ala, kuih paling senang je kot yang boleh buat! hahahah