Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 24

homemade kuih raya siap!

salam dan hai

:D akhirnya siap jugak projek raya aku
last sekali semalam, pukul 1 pagi siap!
alhamdulillah
memang kuih yang simple je
tapi saja suka-suka nak buat

koleksi baju kuih raya :D


cornflakes madu 5 balang kecik untuk adik-beradik, mie & mak



biskut arab 5 balang untuk adik-beradik, mie & mak jugak
 

cookies ni hanya untuk mie & mak & aku :D

ha..itu je la biskut raya yang aku buat
nak buat banyak-banyak memang tak dapat la
ini pun lenguh-lenguh pinggang aku yang ramping ni hahahaha
tahun depan kite tengok la macam mana perginya
buat sendiri lagi or main tunjuk je! :p
tapi sebenarnya mr.k dah warning awal-awal lagi
jangan hangat-hangat taik ayam je :p hehehehe

20 comments:

ZaNa aDieyZa said...

rajinnya buat kuih raya.. thn depan boleh ambik order yer..

-Sara- said...

zaa! bia betol! banyak giler kot! tabik spring ah kat zaa! dh mcm nk wt niaga gayanya! :P

Ezzah said...

nk biskut arab ko buat! ngidam lak aku tgk biskut tuh! smpankan utk aku! >:)

~~zaa~~ said...

zana,

ala, buat suka2 je zana hehehe waktu terluang tak g terawih :D

~~zaa~~ said...

sara,

kahkahkah ala, makan sendiri boleh la..nak niaga tak pass! hahaha

~~zaa~~ said...

ezzah,

ok! ok! :p jangan tak datang sudeh! hahahah

Fariza said...

yummy. sedapnya

Anonymous said...

akak punya aner?

~~zaa~~ said...

fariza,

:D tq tapi jangan terpengaruh dengan rupa heheheh

~~zaa~~ said...

anon,

nanti open house kat rumah zaa ye :D

♥z@z@♥ said...

cornflakes madu tue nampak sedap..nak jgk..

dakcik said...

pergh! banyaknyaaaa kuih raya..
mane 1balang utk i ???

~~zaa~~ said...

zaza,

boleh..boleh...nanti datang open house rumah zaa!

~~zaa~~ said...

dakcik,

:D sakit pinggang i tau! hahha untuk u??kat rumah i nanti open house ;)

axie said...

tahun depan nak tempah!!!!

~~zaa~~ said...

axie,

melampau wok! hahahah zaa baru belajar buat ni, takdenye nak amik tempah bagai! hahahah

III bDkNaKaL III said...

aku pun buat conflakes wif honey...tp xsbanyak ko beb...giler rajin ah zaa...

~~zaa~~ said...

bdknakal,

hahaha :p aku kan nak bagi orang lagi..sebab tu banyak!

Madamme Anne said...

wahhhh... byknyer zaa wat kuih raye... anne xde wat mnda pun.. beli pun x.. nak balik umah mak n MIL tgn kosong jer thn ni.. ehehehehe

~~zaa~~ said...

madamme anne,

ala, aku suka2 je hehehe mood tengah rajin!