Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, August 6

tahun ni giliran siapa? :D

salam dan hai
going anywhere today?
ada yang nak pergi shopping baju raya ke?
aku sekarang kat rumah lagi
tapi tengah bersiap-siap nak balik rawang
ye la, dah 3minggu lebih dah tak balik
mr.k kan kursus, aku pun kursus jugak
ni baru nak balik

semalam aku tidur lambat jugak
siapkan projek tergendala tu heheheh
akhirnya menjadi jugak setelah 1st trial musnah hahahah

korang semua dah isi borang untuk cuti raya ke? ;)
aku dengan mr.k dah isi dah pun
hahahah gila advance kan?
aku cuti 5 hari je kengkawan
tapi plus minus dengan cuti am, aku dapat 12 hari :D
hehehehe jangan la jeles ye
tahun ni raya kat pasir mas :D
so balik awal sikit la sebab malas nak bersesak-sesak

ok la guys, mr.k dah siap dah tu
kang lambat pulak sampai rawang
mak masak ape la hari ni ye :D

till then, bye!

8 comments:

axie said...

sukalah dia raya kelate tahun ni :)

♥z@z@♥ said...

seronoknye mertua dekat ye..huhu..

ZaNa aDieyZa said...

rmh parents zana & parents in law dekat sgt.. sebelah kampung jer.. tp thn ni zana raya rumah mak zana dulu, lps solat raya baru balik singgah rumah parents in law untuk salam2..

~~zaa~~ said...

axie,

mesti! :D hehehe dah kawen macam tu la kan...

~~zaa~~ said...

zaza,

:D memang! bleh request je nak pape

~~zaa~~ said...

zana adieyza,

untuk rumah husband dekat je..jodoh zaa tercampak jauh heheheh

dakcik said...

i tetiap tahun beraye kat KTN..
hehehe

~~zaa~~ said...

dakcik,

u tu toksah cakap la! hahahaha