Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 9

teka-teki menu Ramadhan :D

salam dan hai

aku nak buat 1 teka-teki boleh?heheheh
siapa nak jawab boleh, taknak jawab pun boleh
takde paksaan :D
tapi teka kosong je la ye
takde ganjaran apepun :D
saja nak bersuka-ria di bulan Ramadhan

korang semua cuba teka

apa yang mr.k request nak aku masak hari ni???

aku bagi hint sikit ye
sangat senang, sangat menyelerakan bila lapar

nanti esok baru aku bagi jawapan! :D hahahahah

14 comments:

Anonymous said...

Pizza....bila nak tepon akak nie? heheheee

♥z@z@♥ said...

telur mata?btol x?

blh bg jawapan byk² x?hahaha

-Sara- said...

ceett..main teka tekuk lak! :P

dakcik said...

sambal sardin..hehehe

WILAYAH C.T.M said...

sadin+telo dadar...

axie said...

sardin!!! i nak buat jugakkkk

~~zaa~~ said...

kak nana,

teeet! salah! :p hahaha nanti jap lagi zaa call tau!

~~zaa~~ said...

zaza,

teet! salah jugok! bagi la banyok mano pong! hehehe

~~zaa~~ said...

sara,

hahahaha saja menceriakan suasana! :p

~~zaa~~ said...

dakcik,

teet! salah! sambal sardin dah buat semalam :D

~~zaa~~ said...

ctm,

teet! salah lagi! hahahah tu menu semalam yang oi! hahahaha

~~zaa~~ said...

axie,

hahaha!! teet!! salah! menu tu dah selamat dalam perut! :p

Ezzah said...

mee meegi...
cepat di masak
sedap di makan..

eheheheh

bak sini hadiah! :D

~~zaa~~ said...

ezzah,

cehh! confident je ko! dah rasa betul sangat ke tu? hahahah