Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 29

BKP with love

salam dan hai

tak habis-habis lagi ke dengan jamuan raaya?
hahahah belum boleh lagi :p
walaupun syawal dah abis, jamuan makan tetap diutamakan!
hahahahah

lepas jamuan raya division hari tu, esoknya aku dijemput ke BKP
tempat jatuh lagi dikenang
inikan pulak tempat bersuka duka bekerja :D
dah siap berjanji dengan ain nak pakai grey
walaupun tak berapa nak grey, tapi i tetap ikut tema u, tau? :p

especially untuk azie, nak tengok sangat kan?
hahahah layan je la :p


antara menunya is mee kari :D


ex-officemate yang super best!

2 orang kakak yang selalu berkongsi suka duka

dengan mom-to-be, ezey

posing la ape lagi heheheh

buat naya kat ain! hahahahah

pegawai paling sporting!

kak ina yang makin cung!

u guys are the best!

posing lagi...rindu la....

dengan aisya, anak kak zila

kenangan dengan korang takkan dilupakan :D

10 comments:

The Lady Chosen said...

sgt suke tgk pic kandid XD gorges sgt hehehe

♥z@z@♥ said...

bestnye u olsss kat sane...huhu

~~zaa~~ said...

the lady chosen,

hahahah kan?spontan tu :p

~~zaa~~ said...

zaza,

:D heheheh kenyang perut!

Fazila said...

miss u 2, dh rcvd ur sms
setting hp problem :)
InsyAllah akak datang

axie said...

haha..baru keluar perangai za yang betol!!
tak cover line ;)
mesti rindu kat BKP kan??hehe

~~zaa~~ said...

fazila,

ha..tu la geram tau! hahaha ;p

~~zaa~~ said...

axie,

:p jahat!mestila, kite kan sama2 report duty..azie je belum tukar bahagian la ;p

dakcik said...

wah cntiknya pic! hehehe

~~zaa~~ said...

dakcik,

:D :p