Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 21

makan, makan & makan lagi!

salam dan hai

lamanya tak update blog :D
ade lagi ke yang ingatkan aku?
dah la private, kawan pun berapa kerat je
ade lagi ke yang nak baca? hehehe

ini sebenarnya cerita dah agak basi la
lagipun gambar pun takde
tapi aku tetap nak bercerita jugak :D
minggu lepas kan cuti Hari Malaysia
kitorang tak balik rawang sebab mak&abah pergi kuantan
bawak yang kecik hasanah & aiman je
so yang besar-besar ni along, ude & adib melepak la kat rumah aku
kebetulan pulak jiran depan rumah, kak lin&husband
& jiran sebelah-sebelah-sebelah rumah, ida&husband nak datang beraya
aku pun masak je la mee goreng
sebab tak tau nak buat apa :(
lama jugak la melepak, gelak macam nak pecah rumah
macam-macam cerita keluar
nak-nak pulak yang si isteri ni masing-masing 1 ministry
memang kecoh habis la kan?
yang suami-suami pulak sekepala hihihi
tiba-tiba je rasa macam "alahai, dah tua rupanya aku ni, dah ada jiran sendiri"
hahaha boleh gitu? :p ambo duk perase mudo lagi hahahah

minggu tu puan banyak sangat open house yang terpaksa tolak
sebab tak sempat
dapat la pergi umah ida, rumah member mr.k, & rumah Pn. hamidah
yang lain, semua ditolak hahahah
badan pun dah lain macam dah ni :p



p dot s : jap lagi i update gambar jamuan raya ofis semalam ok! tunggu!!

2 comments:

♥z@z@♥ said...

cepat update...mmg i tgh tungguuuuu nie....huhu

~~zaa~~ said...

zaza,

:D sabar!