Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 24

merepek-repek di pagi isnin

salam dan hai

happy monday morning, peeps!
how's your weekend?
kami minggu ni balik rawang
lagipun minggu ni semua adik-beradik ada kat rumah
kecoh 1 rumah! :D

bestnya kerja hari ni
bos aku takde! heheheh
outstation, pergi UK
tapi kejap je la, khamis dah ada balik
ok la kan, boleh bernafas sikit kalau bos takde

mie & abah pun dah balik kampung :(
hari khamis lepas
malam tu aku dengan kak nani pergi hantar mie & abah kat kajang
naik keretapi

eh, korang balik raya tak?
aku tak balik kelate pong :(
tapi balik rawang la :)
abe gee & kak nani pun tak balik jugak
beraya je la kat sini ye
lagipun, nanti lepas raya mie nak datang balik :D
weeehuuuuuuu!!

hari ni datang kerja pun jalan clear je
sebabnya budak sekolah cuti seminggu deepavali
cikgu-cikgi pun bercuti sakan la ye! :p
kakak cikgu-cikgu kat puncak jalil tu, tolong masak sedap-sedap ye
adikmu nak datang melantak! hahahahah

apa yang aku merepek ni?
entah! ok la, bye!

10 comments:

sahida said...

huda pun cuti dah ni, suke..! wah sonoknye bos takde, bila kucing takde bole la tikus berdansa- dansa dgn happy..hehe :)

♥z@z@♥ said...

ooo cuti skolah ek..tp nape tadi jem jgk ek..aigoooo

Zana Adieyza said...

cuti sekolah seminggu eh? zana ingatkan xde cuti sekolah.. hehehehe

~~zaa~~ said...

sahida,

tau! seronok ye duk dekat ngan cik abe! :p

~~zaa~~ said...

zaza,

tapi tak semua sekolah cuti..ada yang tak cuti jugak...

~~zaa~~ said...

zana,

ada sekolah yang cuti, ada yang tak..hehehe

dakcik said...

wah kemain dia seronok boss xde eh? hihi

-Sara- said...

sara pon sonok bos takde..harini jelah..haha!

~~zaa~~ said...

dakcik,

haruslah! i turun cafe tadi takde sape ada pong! :( esok makan kat bawah eh? :)

~~zaa~~ said...

sara,

ha, makyong ni...lame je senyap! hehehehe jom berjimba!