Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 5

open house - part 1

salam dan hai

sabtu lepas, aku ade buat makan-makan sikit untuk member ofis lama
lagipun diorang belum pernah datang rumah aku lagi
aku memang ajak member ofis lama je
pun tak jemput semua
geng SS pun aku tak ajak :D
hahaha korang takyah nak sentap-sentap ok
kesian kawan ofis aku tak pernah rasa roti tempayan :p
geng ofis baru pun, takyah nak sentap-sentap jugak :p

member mr.k pun tak jemput
mr.k cakap taknak penat sangat
yela, dia pun sama naik dengan aku hehehe
siap tolong uli roti lagi ;)
kami berdua je la yang bersilat kat dapur
mana ada siapa-siapa yang tolong kan

penat takyah cakap la
ingat tak entry yang ni?
ha, lepas je beli barang terus potong-potong, kupas apa yang patut
sebabnya malas nak kacau masa nak masak malam nanti
tu yang penat sangat tu
aku jemput kawan dari pukul 2 petang sampai 6 petang
lagi pun tak ramai sangat, 30orang je
itu pun ada yang tak dapat datang


jom layang gambar part 1 dulu :D





masterchef :D abaikan dapur berkecah tu ye

menu of the day

kari daging

kuah lontong

nasi impit

sambal tumis

bubur pulut hitam

main menu, roti tempayan :D

buah-buahan

kek batik dakcik ain! tq dear!

itu la menunya
sikit je aku masak
lagipun bukan ajak ramai sangat kan
but, aku enjoy sebab dapat penuhkan permintaan orang
walaupun aku&mr.k penat, it's ok :D

ok, nanti sambung lagi ye!

15 comments:

Fazila said...

thanks dear, sweet heart.... sgt sedap n akak jeles abg puji zaa masak hihihihi
tapi x puas lagi ^_*
akak lupa sms semlm... mlm kang akak sms yer :)

Zana Adieyza said...

mmg happy bila dpt penuhi permintaan org kan.. bila tetamu dtg & makanan habis, mesti lagi happy kan..

♥z@z@♥ said...

nak sentap jgk..hahahha

The Lady Chosen said...

uwaaaaa sgt tempting ok..superb sgt T__T i sampai 2 kali, round the table hehehe..anywhere TQVM for da invitation XD

dakcik said...

wah! mekacih mention kek i..hahaha

tp roti mmg sedap!superb! =)

p/s : smlm kan kerol kimslm adie, pastu adi tnye..kim slm jek ke? xnk kirim roti tempayan ke? hahahaha

-Sara- said...

sentap lagi tgk pic roti tu! huwaaa! :P

axie said...

ermm...sedap! hafiy paling suka lontong zaa..hehe

~~zaa~~ said...

fazila,

:) thanks kak datang..hahah mengada nak menjeles ngan orang! ha...tengok zaa pun lupa nak bawak...

~~zaa~~ said...

zana,

betul2..puas hati, penat belakang cerita :D

~~zaa~~ said...

zaza,

udah2 le tu hahahah nanti i buat bubur pulut hitam ye

~~zaa~~ said...

the lady choosen,

hahahah beround2 pun takpe kak! :D thanks for coming!!

~~zaa~~ said...

dakcik,

haruslah mention, i tak gila kuasa! hahaha

eh adie ni, heheheh suh bini die wat lah :p

~~zaa~~ said...

sara,

ni lagi sorang! hahahah udoh2 la :p

~~zaa~~ said...

axie,

:D hahahah hafiy & mak hafiy! :p

Muhaini bt Mahmud said...

pinggan mangkuk macam kenal je...