Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 20

kau buat aku moody, tau?!

salam dan hai

pagi-pagi hari ni mood aku ok sangat-sangat :)
alhamdulillah, rezeki datang lagi









tapi!











disebabkan panggilan ko, aku terus hot
terus moody, terus macam nak baling je telefon tu!
kot je pun ko hadap sangat nak dapatkan duit BR1M tu
jangan la sampai nak marah-marah orang tak tentu pasal!
dengan tak bagi salamnya
dengan terjah macam tu je
siap cakap tak nak try call no.hotline tu sebab susah nak dapat
dah namanya hotline, memang ramai la orang yang call
bukan ko sorang yang nak check status BR1M tu!!
pastu siap marah-marah aku lagi kenapa boleh tak lulus
hello!! thats why la aku suruh ko call no hotline!
tanye kat diorang kenapa tak lulus
bila aku tengah nak explain, die potong cakap aku
aku pun geram la, aku sound die balik
puan, dengar la dulu apa saya nak cakap!
baru dia diam
eee...geramnya aku!!
wehh...jangan la nampak pelahap sangat nak duit free!!!


ha...kan dah tercemar mood aku hari ni!
tak pasal-pasal tau
rosak blog aku hari ni
astaghfirullahaladzim.......

6 comments:

dakcik said...

haha..pdhal pg td muka ade byk senyummmm..naik opis terus bengang! same la kite..hehehe

eh, selok nok BR1M tu..kalo dah rezki kita, ttp rezki kita..sabo la..hish

♥z@z@♥ said...

tau xpe..tpon jek la talian hotline tue..tepon kte bukan kte leh jwap..i pun penah kene tau ..huhu

mr&mrs affendy said...

ntah2 dia xpenah call pun no hotline tu..alasan je lebih..org lain kol ok je what..org mcm ni angkt fon pastu letak je blk..

aTy _faRed~ said...

sabar...bekerje yang melibatkan kene interaksi ngan orang luar ni memang menguji kesabaran..saye tau rasenyer...

dela said...

biasalah... manusia macam2 kerenah.. :)

Cho Zila said...

pernah mengalaminyer.. gituler keadaaanya.. sabar dan terus sabar... tapi kena gak bagi dia sekali ....