Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 8

seven!

salam dan hai

08 februari 2005 - 08 februari 2012

tujuh tahun
bagi aku satu jangka masa yang agak lama jugak
susah untuk pertahankan perhubungan selama itu
aku tau ada tempoh perhubungan yang lagi lama dari aku
tapi aku bangga dengan kami, alhamdulillah

abang,

selamat ulangtahun ke tujuh perkenalan kita
saya sayang awak ketat-ketat :D


tahun ke tujuh ni, aku tak sempat buat apa-apa suprise untuk mr.k macam tahun lepas
sebabnya kitorang pergi berjalan-jalan kat cameron highlands
percutian yang tak dirancang pun
lagipun kami pergi bukan berdua
dengan family in-laws sekali :)
nanti next entry aku cerita ye

3 comments:

dakcik said...

selamat ulang tahun perkenalan jgk..hihi

bestnya g cameron..

♥z@z@♥ said...

lamenye..good luck to both of u..happily ever after..

Fazila said...

zaa... sama lah dgn akak bole celebrate ulangtahun keje dgn gomen 8.2.2005 start in service.... nak kek :)