Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 23

baru nak update ke? pemalas heheheh

salam dan hai

dah berhabuk dah blog aku ni heheheh
konon nak update blog kat kampung masa cuti hari tu
langsung takde hahahha
malas la nak bukak laptop
jangan marah ye kawan-kawan :D

best gile ok balik kampung seminggu
makan, tidur, makan, tidur
tu je la kerja laki bini hahahah
mie masak macam-macam
pastu menyembang je kerjanya
puas hati sangat dapat melepak lama-lama kat kampung

oh, actually last week aku dah kerja dah pun
cuma mood tak mari je nak update blog :)
plus, kerja pun menimbun jugak
tu yang sunyi je

masa kat kampung hari tu, kami buat kenduri doa selamat
memandangkan aku dah 7 bulan masa tu
& dah alang-alang kat kampung
mie cakap buat je terus
mie masak nasi minyak
lauknya kari daging, ayam berempah, acar timun & roti tempayan
alhamdulillah semuanya berjalan lancar
tapi harap maaf, aku memang tak bermood langsung nak bergambar
sila salahkan hormon heheheh :p

this week i'm entering 33weeks of pregnancy
perasaan? cuak yang amat!
macam-macam aku fikir
mudah ke bersalin, macam mana sakitnya, normal ke, c-sec ke
arghhh....macam nightmare je rasa
hope everything selamat la nanti, insyaAllah
this week baru nak start basuh semua baju baby
& this week jugak ada antenatal class kat HUKM
nanti dah attend class tu, aku cerita the experience ok?

enough for today kot :D
tata

1 comment:

axie said...

roti tempayan dia x tinggal k..
za masukkan lah pic terkini, mesti semua terkejut tgk za..hehe