Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 9

from kampung with smile :D

salam dan hai

:D i sekaranng kat kampung, kelate hehehe
seronoknye bercuti wehhh
korang kerja ke??hahahahah
jangan marah ye, kawan-kawan
bagi can lan kat makyong ni berehat-rehat kat kampung
dah lama gile kot tak balik kelate, 7 bulan ada la
last balik kampung dulu pun masa raya
lama kan?
punya la menahan diri heheheh
dah pun mie dengan abah aku kan selalu datang sini
tu yang tak sempat nak balik tu

so sekarang ni korang semua jangan la jeles eh
aku dengan mr.k tengah seronok bersenang-senang ni
tak fikir langsung kot pasal kerja hahahaha :p
aku dengan mr.k cuti seminggu ni je
balik kampung pagi sabtu lepas
nak balik putrajaya semula sabtu ni kot, insyaAllah

so far sepanjang perjalanan semalam, Alhamdulillah
tapi pinggang tak yah cakap la, bisa semacam je
tapi survive heheheh, sanggup! :D

ok la korang
i olls nak keluar ni 
malam ni mie nak buat roti tempayan untuk makan pagi esok :D
kak na & kak nani, jangan jeles eh
kami nak keluar pergi beli kain nih ! hahahahah
abe gee pulak jangan jeles sebab mie masak sedap-sedap heheheh :p
tata!!

No comments: