Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 27

laundry!! laundry!!

salam dan hai

yeay!! hari ni dah jumaat!!
lamanya rasa nak tunggu hari jumaat ni
macam dah bosan je kerja heheheh :p
eh..bosan-bosan pun, kerja still jalan jugak
tak tertangguh ye walaupun sekarang ni aku asyik mengah je :)

semalam kami memulakan sesi laundry baju baby
1st batch la konon hehehehe :p
ala, bukan banyak mana pun, basuh seround je
sebab dah mengantuk, malas nak tunggu hehehe
nanti esok lusa kang 2nd batch pulak
alhamdulillah, lengkap semuanya
rasa macam tak percaya pulak dah nak ada anak :)




yang seronoknya mr.k duk gelak je tengok aku sidai mitten & booties baby
sebab katanya kena belajar, pastikan betul-betul mana satu mitten, mana satu booties
hahahahah so cute!
senang je la sayang oi... :) hahahaha

ok la, enough for today
nanti next batch laundry, aku upload gambar lagi ye
tengahari ni nak balik, mr.k ada kat rumah
TERcuti hahahaha :p



6 comments:

-Sara- said...

cute!!

excited kannn! :)

III bDkNaKaL III said...

zaa,,,,,bsh lagiiii..hehehe

mr&mrs affendy said...

bestnya..moga semuanya selamat..Mr. K akak tercuti ke..blh geng la ngan Mr. N ayu..hehehe...

♥ Elin ♥ said...

:) tetiba teringat saat menanti amani dulu.. masa basuh bju bby tuh rasa semakin hari semkin x sabar nak jumpa sikecil..hhhmmm....rindu pulak saat2 mcm nih.

axie said...

x caya zaa dah nak bersalin..hehe

Leen said...

Salam Perkenalan.
Kitepun tak sabau nak mendobi baju baby..(walaupun xbeli lg hihihi)

Nak tanyalah mana beli pengampai baju 3 tingkat ni? Amat praktikal utk rumah apartment kan.