Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 22

22 Mei = 1 Rejab

salam dan hai

Alhamdulillah, hari ni bertambah lagi setahun umur aku
kena pulak tu dengan 1 Rejab, tapi sayangnya aku tak larat nak berpuasa sunat
happy birthday to me! :D
takde apa hadiah lebih bermakna selain kehadiran si kecik dalam perut ni
alhamdulilllah, ini hadiah paling tidak ternilai & tidak terbeli
& mr.k too, yang terlalu banyak menghabiskan masanya, tenaganya, wang ringgitnya untuk aku
thanks, abang
semoga aku lebih tabah menempuh usia-usia yang akan datang
& semoga dipanjangkan umur aku, dimurahkan rezeki kami sekeluarga
& semoga aku dapat tingkatkan keimanan kepada Allah SWT
amin

7 comments:

mr&mrs affendy said...

selamat hari lahir kak za..moga selamat melahirkan baby yg comel ye..

az-ila said...

happy birthday zaa...semoga terus dilimpahi kebahagiaan bersama keluarga tersayang dan semoga selamat bersalin:D

III bDkNaKaL III said...

Happy Bestday Zaa...

Ezzah said...

happy birthday laling!!!! sorrrryyyyyyy lewaatttt...lupa :(
sorrryyy. muah muah muahh!!!!

sue kawaii said...

hepi birthday zaaa

♥z@z@♥ said...

Happy birthday..x gtau pun birthday dia ritu..

aTy _faRed~ said...

selamat hari ulangtahun kelahiran..dan tahniah jugak..:) memang hadiah terbaik...jage diri elok2 key dear..:)