Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, November 22

majlis aqiqah dan cukur jambul safa nurjannah

salam dan hai

kembali bersiaran lalalala :p

hari ni aku nak cerita flashback boleh?? ;)
hahahah 6bulan punye cerite

lepas keluar dari wad, aku balik rumah putrajaya dulu 2hari
masa ni mie ada la jaga aku
lepas tu balik rawang sebab i'olls berpantang di rumah mertua okehhh
hahahah nanti aku cerita pengalam berpantang dengan mertua ok
masa balik rawang tu mak&abah rawang dah decide nak buat cukur jambul&aqiqah hari ahad
means ngam-ngam safa 7hari
alhamdulillah, masa tu semua adik-beradik ada kecuali adik perempuan aku
abah dengan amzar pun dah sampai kl
kirenye semua berkumpul kat rawang la kan

aku memang tak ambik tau langsung pasal majlis ni
semua mak&abah rawang yang uruskan
alhamdulillah
siap berkhemah berendoi bagai
jemputan pun lebih kurang 200orang
kalo buat kat kelantan aku rasa aku buat simple je hihihi

ni ade la 2 3 kerat gambarnye
gambar lain-lain ada kat dalam komputer
lupe nak transfer..sorry hehehe

hari ke-7 berpantang

anak buah & adik lelaki

caca mokmok! hihihi

:)
mak rawang dengan mie kelate & safa nurjannah

mietok potong jambul cucu
olololo stokinnye tah ke mana sebab kaki kecik hihi

safa & maklong

family

:)

alhamdulillah majlis semuanya lancar
dah macam kenduri kawen gamaknye hahaha
cucu sulung la katekan :p
so, tu je la gambar yang aku ada
ok la kan buat bayar hutang hihihi

bye!

2 comments:

dakcik said...

amboi kemain lame entri ni terperam yek..:P

comelnya safa!

Anonymous said...

next entry pls ibu safa