Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 12

holla hello :)

Assalamualaikum WBT dan Hai,

ehem...berhabuk-habuk dah blog aku ni
ya ampun
kenapa la malas sangat nak menaip hihihi
aku pun tak tau kenapa mood untuk berblog jatuh merudum
arrgghhhh nampaknya aku kena work out semula ni
at least 1 sehari hahahah kalau mampu :p
tapiiiiii
aku tetap meyinggah blog korang tau walaupun tak tinggal jejak
tetap baca ape yang korang cerita :)
tetap tak ketinggalan keretapi :)

perkembangan sekarang?
emmm masih lagi anak sorang eh hahahah
alhamdulilah, hidup makin lama makin berseri
nak-nak pulak si kecik tu dah pandai macam-macam sekarang ni
akalnya kemain lagi!!
oh ye..si kecik aku tu dah nak masuk 11bulan hujung april ni
oh my!! she's almost 1year...
how time flies away ecece cliche sangat hahah
but seriously rasa macam kenapa la cepat sangat si kecik ni besar
bau pun dah takde bau baby
bau masyam je hihihi :p

so untuk permulaan baru supaya aku lebih rajin berblog ni
aku tampal gambar safa nurjannah sikit ye
baru la ceria blog aku & ceria kamu semua nak baca :D

my 11mo baby girl

PA junior in the office!

gaya tengok tv! 

saya nak pakai tudung macam ibu :)

playtime tapi muka takde perasaan!

mok mok! hihihi



playtime at my playroom!

don't take my picture!!



6 comments:

aiDa Yan'Z said...

besar dah safa...comelnya,geram aunty tgok..dah boleh beradik nie..hehe

♥z@z@♥ said...

ingatkan dah lupe password..keh keh..

tau xpe..nak tgk gambar safa je pun..ibu dia tiap² hari dah tgk...=)

Nissa Azmir said...

za, comelnya safa... bila nk datang rumah ni??? dah dekat pun susah nak jumpa kan..

Anonymous said...

Geram tgk safa nie....tapi ibu semua masam je muka safa....ibu letak la gambar senyum lak

mama arissa said...

makim bambam la dia...lama xjmp mama ayu kan...hehehe..

-Sara- said...

masyamnya muka anak dara sore nih! hehehekk