Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 20

to update...not to update...yes..to update! :)

salam dan hai

:) :) :)

masih belum terlambat nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri :)
maaf kan salah silap aku sepanjang korang baca blog picisan aku ni ye hihi
aku bukan tak cuba nak update blog
tapi....
hahahah ok2...its my fault
aku yakin kali ni memang aku takkan berhenti update blog macam dulu2 k
hari ni panaskan enjin dulu
lembutkan jari jemari runcing ni menekan keyboard baru.. eh? hahaha
ok komputer baru katanya..windows 8! hahaha
aku janji kita akan jumpa lagi untuk update terkini ;)
bye!

2 comments:

dakcik said...

berjanggut tunggu za hapdet tau!
cepat ckitttt! kate windows baruwwww! hihi

Anonymous said...

betul dakcik berjanggut tgu kan....cepat la update nak tgk gambar dak bam bam tu